Monday, 9 April 2012

Kantoi pakai seluar dalam G-String.. Kaler pink lagi....



Rasanya, gua tak payah nak elaborate bagaimana rupanya G-String tu ye.. Apatah lagi macam mana cara pakai dan juga keselesaan benda alah tu..

Selalunya, pompuan je pakai menatang G-String ni.. Tak tahulah pulak kalau ada lelaki yang sanggup pakai.

Kalau suruh gua volunteer, serius gua tolak beb..

Tapi macam mana pulak kalau ada jantan-jantan diluar sana yang suka pakai seluar dalam bertali tu..? Macam mana rasanya ye bila tali dibelakang tu menyelit masuk ke lurah..?

Sungguh luarbiasa keberanian dorang!!

Gua sebenarnya nak kongsikan dengan korang gambar seorang buruh binaan yang kantoi pakai G-String ni semasa berkerja.. Tak sangka pulak ada jantan ganteng macam tu rela pakai seluar dalam pompuan..

Gua syak, mamat buruh binaan tu mesti geng Anwar.. Hanya golongan gay saja yang sanggup pakai benda alah tu.. Hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment