Sunday 8 April 2012

HOT 18Sx : APA KAITAN MODEL CUN INI DENGAN ELY WONG...?



Sekali pandang..cinta pandang pertama..




...tapi kalau dua kali pandang..orang tua-tua kata minta simpang.. :D




..kali ketiga pandang..agak-agaknya nampak macam ni tak??...


Bila agaknya PAS dan Zuraida kak Limah nak desak Eli Wong letak jawatan?? Sehingga ke hari ini Eli masih lagi tidak menjelaskan kepada rakyat apa hubungannya dengan Hilmi Hazmin Malek yang ditahan oleh pihak berkuasa Indonesia sebelum ini. Kalau tak de hubungan kena asyik lagi je bila jumpa wartawan??

SHAH ALAM – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Bukit Lanjan, Elizabeth Wong mengelak untuk bertembung dengan wartawan yang menunggunya di luar pintu bilik Mesyuarat Exco yang terletak di tingkat 20, Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di sini semalam.
Malah Elizabeth yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar negeri itu dilihat tergesa-gesa meninggalkan bilik mesyuarat melalui pintu lain.
Ekoran itu, usaha wartawan menunggu selama lima jam untuk mendapat reaksi Elizabeth. 40, mengenai penahanan bekas teman lelakinya, Hilmi atau Azmin Helmi di Batam, Indonesia pada 3 Februari lalu kerana kesalahan menggunakan dokumen palsu berakhir dengan kehampaan. 

No comments:

Post a Comment